Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ

Η ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΚΑΝΑΒΑΤΣΟ; ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ ΜΟΥ; ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΒΙΤΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ ΣΑΝ ΤΗΣ ΜΑΙΜΟΥΣ ΤΟΝ ΠΩ ΠΩ ΠΩ…

                              Του Δημήτρη Παν. Κεραηλίδη
· Τι να σου πω ρε Βαγγέλα, έχω πάθει την πλάκα της ζωής μου με αυτήν την νέα κυβέρνηση!
· Και πάλι η Πιερία μου είναι «ριγμένη» καθώς βλέπω να γίνονται πράγματα ΓΙΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ!
· Έ ναι ρε Βαγγέλα, γίνονται πράγματα για μένα και για σένα χωρίς εμένα και χωρίς εσένα!
· ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΧΩ ΤΡΕΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΑΣ, ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ – ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΟΥ, ΟΜΩΣ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ…
· Πείτε μου τι πόστο πήρε η Πιερία μου, σ ότι αφορά αυτούς;
· ΤΙΠΟΤΑ…
· ΚΑΛΟΜΑΘΑΜΕ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΜΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΤΕΛΟΥ ΤΣΕΡΤΙΚΙΔΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ…
· Κανένα πεντάρι χρόνια είχε η Πιερία μου Υφυπουργό, δεν μπαίνω βέβαια στο θέμα τι έκανε ο Υφυπουργός μου για μένα.
· Είχα λοιπόν πρόσβαση στην εξουσία…
· τώρα;;;
· ΝΤΙΠ ΚΑΤΑΝΤΙΠ ΤΙΠΟΤΑ ΚΙ ΟΤΙ ΦΕΡΕΙ Ο …ΚΟΥΡΑΔΑΣ!
· Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΙ Η ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΗ Η ΜΑΛΒΙΝΑ!
· Τώρα τι;;; τώρα ενώ ο Αμοιρίδης ήθελε να είναι Υπουργός, ίσως και κάποιοι να του έκλειναν το μάτι πονηρά ότι θα το έχει, τώρα έφαγε …πόρτα!
· ΔΥΣΤΥΧΩΣ …ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕΝ ΩΣ ΠΙΕΡΙΑ! ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 50+ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ …ΤΕΛΟΣ!
· Και διόδια… και ανεργιά… και Νοσοκομείο και πεδίο βολής Λιτοχώρου… και τουρισμός… και πλιάτσικο «θάλασσας» και και και και
· Άσε ρε Βαγγέλα…
· Ήταν βέβαια να γίνει Υπουργός και ο Θανάσης ο Παπαγεωργίου και τον έφαγαν οι καραμπόλες…
· Γιατί Θεέ μου; Αν και είναι του απολύτου περιβάλλοντος του Πρωθυπουργού μου Γεωργίου Β΄ Παπανδρέου, εν τέλει τον έφαγαν οι καραμπόλες της τελευταίας στιγμής!
· ΟΠΟΤΕ Η ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΚΑΝΑΒΑΤΣΟ! ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ ΜΟΥ!
· ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΒΙΤΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ ΣΑΝ ΤΗΣ ΜΑΙΜΟΥΣ ΤΟΝ ΠΩ ΠΩ ΠΩ!
· ΤΩΡΑ ΑΣ ΒΟΛΕΥΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΜΟΙΡΙΔΗ
· Ο Βουλευτής Πιερίας κ. Γιάννης Αμοιρίδης εξελέγη εισηγητής του τομέα Μεταφορών και Δικτύων από τον αντίστοιχο τομέα Οικονομικών.
· ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ…
· Ά ΡΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ…
· Γ@ΜΩ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΜΑΣ! ΧΟ ΧΟ ΧΟ
· Και το πάρτι συνεχίζεται εδώ στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ…
· ΆΣΧΕΤΟ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ!!!
· ΑΕΡΑΑΑΑΑ