Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΘΑ Γ@Μ.... ΚΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ (ΑΝΕΡΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ) ΜΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΣ!!!

Καληνύχτα ΤΖΟΝ ΤΖΟΝ πέφτω για ύπνο κι όταν ξυπνήσω, θα ήθελα να βρω δουλειά, καθώς ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ήμουν δημοσιογράφος και τώρα είμαι απλά ….ΑΝΕΡΓΟΣ

Γράφει κι ΥΠΟγράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ
Υποψήφιος με τους ΜΑΧΟΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ για το ΔΣ ΕΣΗΕΑ και ΠΟΕΣΥ
• Κυρίες κύριοι φίλες φίλοι ακροατές ακροάτριες ….καληνύχτα σας!

• Και γιατί καληνύχτα; Μα επειδή, από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, έγινα ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΣ κι η χορηγία ….τελείωσε!

• και μας τελείωσε, βέβαια κι η δουλειά….

• Βέβαια θα μου πεις επίσης, πως και γιατί, να ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ δημοσιογράφος σε τέτοιες εποχές; Ρε τι μ@λ@κ@ς που είμαι….

• ΑΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ… ΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ

• ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ, Ή ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ Ή ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΣ…

• Τσουπ με μια χορηγία κάνεις εκπομπή στο ALTEROMEGANTE1EXTRATHLEASTΥΑΛΦΑ ΤΣΑΝΕΛΕ 1…

• Κι από την άλλη είναι εκείνοι οι άνθρωποι, που λένε πως είναι δημοσιογράφοι και …πουλάν διαφήμιση. Τι; Πως την πουλάν και ποια διαφήμιση; Ρε, για τους δημοσιογραφοπολιτικοπαρουσιαστοκουλτουροκολλητούς των πολιτικοεργολάβων μας μιλώ ρε…. Δεν καταλάβατε;

• ΤΙ; ΘΕΛΕΤΕ ΚΙ ΟΝΟΜΑΤΑ; ΠΡΙΤΣ….

• Δεν θα πω… TRAGOPRETENEROHANZINICKTHEMOEVAGELOSPANOSOTIRODIMITRIS…. PRITS δεν θα το πω….

• Τι θα γίνεις Γιωργάκη εσύ εκεί στο τελευταίο θρανίο, σαν μεγαλώσεις;;;

• Κι ο Γιωργάκης αποστομωτικά….. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, γιατί είναι κι ο μπαμπάς κι μιας κι έχει τον χορηγό του και κάνει εκπομπή στο ALTEROMEGANTE1EXTRATHLEASTYMEGA CHANELLE 1… σκέφτομαι να βάλω κι εγώ χορηγό τον …μπαμπά μου και να γίνω ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ και να ...διαφημίζω τον ΜΠΑΜΠΑ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ.

• Δεν συνεχίζω, βούλωθα, που θα έλεγε κι ο Μικρός Ήρως Κάτμαν της κυρα ΑΝΝΙΤΑΣ…

• ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ ΠΩΣ, ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΘΑ Γ@Μ.... ΚΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ (ΑΝΕΡΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ) ΜΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΣ!!!

• Να μουν το Μάρτη γάιδαρος Τον Αύγουστο κριάρι Όλο το χρόνο κόκορας Και γάτος το ΓΕΝΑΡΗ…

• Κι έτσι με χαμόγελα, έφτασε στο τέλος της κι η αποψινή μας εκπομπή… Καληνύχτα ΤΖΟΝ ΤΖΟΝ πέφτω για ύπνο κι όταν ξυπνήσω, θα ήθελα να βρω δουλειά, καθώς ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ήμουν δημοσιογράφος, ενώ τώρα είμαι απλά …ΑΝΕΡΓΟΣ!!!

• ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


ΥΓ: Οι πιο πάνω 280 λεξούλες μου αφιερώνονται στα παιδιά του ΤΕΜΠΟ, του ΣΠΟΡΤΑΪΜ, του αθλητικού του ΕXTRA,  της ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ ή του ΑΛΤΕΡ… κι ας θυμούνται οι έχοντες εργασία εξ ΥΜΩΝ κι ΗΜΩΝ, πως όταν καίγεται το σπίτι του διπλανού μη χαμογελάς πονηρά που τη γλύτωσες, θα έρθει κι η σειρά  του δικού σου σπιτιού!!!